Δημοσιεύσεις Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια Στην Καισαριανή συνεχίστηκαν το πρωί της Κυριακής 10 Μαΐου, οι εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους 200 κομμουνιστές, που εκτελέστηκαν την Πρωτομαγιά του 1944. Ο Δήμος Καισαριανής πήρε τη "σκυτάλη" της συνέχισης του κοινού προγράμματος εκδηλώσεων με τον Δήμο Χαϊδαρίου, πραγματοποιώντας πορεία στους δρόμους της πόλης, η οποία κατέληξε στο χώρο όπου εκτελέστηκαν οι 200 κομμουνιστές, στο Σκοπευτήριο, έχοντας μεταφερθεί εκεί από το Μπλοκ 15 του Στρατοπέδου Χαϊδαρίου. Οι συμμετέχοντες στην πορεία κρατούσαν πλακάτ με τα ονόματα των 200, ενώ καθ' όλη τη διάρκεια ακούγονταν τα «πύρινα» συνθήματα του ΕΑΜ, του ΕΛΑΣ και της ΕΠΟΝ, που συντάραζαν και ξεσήκωναν τις λαϊκές συνοικίες. Την εκδήλωση στο χώρο της εκτέλεσης άνοιξε με την ομιλία του ο Πρόεδρος του Παραρτήματος ΠΕΑΕΑ – ΔΣΕ Καισαριανής, Κώστας Γαβρηλάκης. Ο κ. Γαβρηλάκης ανέφερε μεταξύ άλλων, πως το όνομα κάθε ενός από τους 200 συνδέεται με κορυφαίες στιγμές των εργατικών αγώνων....